wtorek, 10 marca 2009

Shin

lecimy dalej z równaniem [((61x61)+71)x3]+2 = 11378
61 - bardzo naszpikowana znaczeniami... Najciekawsze w tej chwili dla mnie to słowo ANI (אני) odczytujemy jako - ja (jestem)
71 - podobnie napakowana znaczeniami... Między innymi oznacza Bóstwo ELIL(אליל)

[((Ja x jestem) + bóstwo lub Idol) x Ojciec] x Gimel (wielbłąd)] + Beth (dom)

Gimel, prawdopodobnie ma oznaczać wielbłąda (zwierzę ofiarne, żydzi uznają za zwierzę nieczyste). Wielbłąd jest symbolem posłuszeństwa, w mitologi arabskiej jest stworzeniem szlachetnym. W wierzeniach islamskich jest rajskim zwierzęciem. Ciekawe że Hiob miał aż 3000 wielbłądów (ale o tym innym razem). Chrześcijanie łączą wielbłąda z Trzema Królami i Janem Chrzcicielem, uznany za symbol królewskiej dostojności, wytrzymałości, umiarkowania i posłuszeństwa.
W świadomości wielbłąda zawsze jest potrzeba kogoś, kto będzie prowadził i kto będzie mówił "powinieneś...". Potrzeba mu dziesięciorga przykazań. Potrzebne mu są wszystkie religie, wszyscy księża i wszystkie święte pisma, bo sam sobie nie potrafi zaufać. Nie ma odwagi i nie ma duszy i nie ma tęsknoty do wolności. Jest posłuszny.
zaczerpnięte z http://astro.eco.pl/dusza.html
We francuskiej talii tarota Levi umieszcza arkan Głupca jako 21, przypisuje mu literę Szin. Ciekawą sprawą jest odwrócenie liter i czytając od końca
Szin = Beth.
Ogień = Dom.


c.d.n

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz