środa, 18 marca 2009

3 7 12 18 25 33...297 322 348

Za morzem, w bliskości gorzki Anglii humor niekiedy się kapryśnie uśmiecha, w przeniknionej naturze ludzkiej jej siły oblicza. Andrzej Wierzbicki Historiografia Polska doby Romantyzmu

Siedzę sobie nad stosem karteluszek i notatek. Zastanawiacie się pewnie czemu liczbowy tytuł? Właśnie, tak się składa że 3 7 12 to po kolei uporządkowane litery alfabetu hebrajskiego, i tak się sprawy potoczyły, że zapadłem się w te liczby i pracuję nad nimi.

3 (lit. M – Matki); 341
7 (lit. S – pojedyncze); 445
12(lit. D – podwójne); 709

w sumie jak wiemy alfabet posiada 22 litery, nic zwyczajnego (liczbowo mamy tak naprawdę 27 liter). Teraz wyjaśnię co to za liczby, 341, 445, 709 są to sumy liter:

341 = A, M, Sh
445 = H, V, Z, Ch, T, J, L, N, S, O, Tz, Q
709 = B, G, D, K, P, R, Th

Tak, ale nie o tym miało być. To tak w ramach rozgrzewki, spisuje kolejność zdarzeń.
Kiedy tak wypisałem powyższe przyporządkowania, zobaczyłem porządek w jaki układają się liczby 3 7 12, zobaczcie, 3+4=7, 7+5=12, 12+6=18 i w ten prosty sposób powstaje nieskończony ciąg, mający w sobie pewną tajemnicę. Tu jedynie zdradzam samą esencję, nie wnikam w jakieś moje wewnętrzne przemyślenia i pochodne wyskoki do innych nawiązań, w mojej pracy nad liczbami. Zachęcam by wszyscy którym chce się to śledzić i czytać sami coś zdziałali.

Popatrzcie, i stosujcie może się komu to przyda do szczęścia czy też rozwinięcia jakiś nowych pomysłów.

Układam liczby w taki oto sposób:

darmowy hosting obrazków

podkreśliłem liczby 3 7 12 oraz 297 322 348 ich własnością jest to że dzielą się kolejno:
297 przez 3 daje 99
322 przez 7 daje 46
348 przez 12 daje 29

jest to dosyć wyjątkowe, ponieważ nie znalazłem drugiego takiego rzędu wśród 31 jakie zdążyłem nakreślić, raczej nie widzę sensu by szukać wyższego poziomu tych liczb - może kiedyś.

Jak to się ma do ciągu z księgi Liber Al, dowiemy się innym razem... wydawało by się, że odbiegłem od tematu, jednak liczby kryją przed nami jeszcze wiele nieznanych nam właściwości. Zauważcie, że ukazuję li tylko liczby całkowite, a magia ta najprawdziwsza kryje się w ułamkach. Tak więc kiedy zaokrąglamy do całości ułamek naginamy zakłamujemy tak naprawdę prawdziwą istotę przekazu. O ułamkach jak mi starczy czasu poświęcę parę wpisów, być może wdepniemy w rozmyte przestrzenie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz